6. juni 2012

I dag stod jeg op med Venus





Tidlig morgen fototur efterfulgt af skriftlig engelsk eksamen. Burde jeg gøre noget oftere! ikke lige det der med eksamen, men at stå op klokken 5 med månen i ryggen og solen i front er ikke helt tosset! Dette var de sidste billeder taget med mit d3000. Min første baby. Mit nye kamera skal hentes i morgen. Hun ligger bare og venter på mig, og jeg glæder mig som et lille barn!

En speciel tur, det var det. Eneste gang i mit liv hvor jeg kommer til at se noget så specielt. Venus passagen sker i passager af par én gang hver århundrede. For at der ingen misforståelser skal være, så er den store gule skive solen, mens den lille sorte inden i er venus (Ja, jeg er allerede stødt på et par stykker der troede at den store gule skive var venus... Say no more).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar